Tuesday, August 11, 2009

Relexxx...


Minggu ni aku rasa relex sangat. Yelah...pe semua yang berkaitan data sekolah dah settle. Tunggu akhir bulan ni lak untuk diupdate. Sekarang ni baru berkesempatan nak study untuk exam PTK cuti nanti. Housemate aku pun sibuk duk study. Lusa dah start Peperiksaan Pertengahan Penggal 2. Harap-harapnya semua student aku dapat keputusan yang memberangsangkan. Amin... Arini hepi sangat duk melayan karenah student 1 Intelek. Macam-macam ragam. Aku pun tak nak bagi dorang stress...dah nak exam kan.

Kepada housemate aku - GOOD LUCK! U CAN DO IT! hihihi..



No comments:

Post a Comment