Saturday, July 7, 2012

Ya Allah! bantulah hambaMu ini...

MasyaAllah..su rasa sibuk sangat2.
>> isnin & selasa ni..verifikasi data Sistem Maklumat Murid di PPD. Guru-guru tingkatan ada yang belum bagi borang maklumat budak. Sahih de ralat::-( nanti guru data juga yang dipersalahkan.
>> 15 Julai 2012 ~ tarikh tutup keyin secara online borang ePangkat staf. Staf ada 138 orang. Staf pulak ada yang isi borang tak lengkap dan main hentam je. Dorang tak tau ke kalau salah maklumat, pengetua akan dikenakan tindakan surcaj?

Su boleh buat kerja tapi andai semua orang bagi kerjasama. Kenapa dorang tak faham benda ni semua penting????????????? terasa kadang2 macam kena buli pun ada. Su tension sangat. Nak sangat lari dari sekolah? tapi camne? nak sambung belajar? housemate tak bagi dan su sendiri rasa kesian tinggal dia sorang2 kat kuching ni. So, how? pindah sekolah?? nak pindah sekolah mane? tahun depan plan nak pindah ke Terengganu. InsyaAllah, maybe itu keputusan terbaik!

Jujurnya, de kala nangis sorang2 depan laptop ni..kenangkan diri yang sibuk mengadap kerja.

SUE TENSIONNNNNNNNNNNNNNN !!!!

1 comment:

  1. byk2 bersabar ye..ni semua ujian allah.moga kamu terus kuat..n pasti ada balasannya nnti..

    ReplyDelete