Friday, September 21, 2012

SUELIM mohon pindah..hu3


Memandangkan ayah berada dalam kondisi yang kurang sihat dan housemate selaku anak lelaki dan anak sulung dalam keluarga..housemate telah mengambil keputusan drastik tanpa berbincang >>> kiter cuba mohon pindah ujung taun ni!
dan saya, selaku 'saya yang menurut perintah'...mengiyakan ajer..dan isikan borang permohonan kami berdua.

Peluang dapat pindah ke ganu cukup tipis, tapi kami cuba jer..ikutkan hati, su belum bersedia nak pindah coz target asal kami..pas settle 'bebanan' kami ujung tahun depan, baru kami nak mohon pindah. Tapi, biarlah.. DIA tahu apa yang terbaik untuk setiap hambaNya. Kami cuba jerlah.. dan yang paling penting, su sebenarnya nak lari dari.............

> jadi GURU DATA! su tak sanggup + su dah tak kuat + sakit belakang su makin kronik + migrain su makin teruk ...tolonggglah ... su tak nak jadi guru data lagi. isk!isk! uwaaa... kalau su tak leh pindah, su kena jadi guru data lagi ke tahun depan???? oh! tidakkkkkkkkkkkkk

No comments:

Post a Comment