Selama duk jauh ni, tak terjangkau dek fikiran
ribu riban duit melayang pasal nak beli tiket balik kampong. Almaklum duk
‘terbang’ sejak 2003. Orang asyik duk fikir ‘ngajo sana best, de elaun..leh
simpan duit’ KONONNYA…tapi dorang taktau
tiap kali balik kampong banyak mane nak kena spent duit. Mujurlah kerajaan baik
hati bagi waran (tiket free)..merasalah jugak naik flight mahal, MAS.ha3 mekasih banyaklah kat
AIRASIA. Dengan adanya airasia, dapatlah acapkali jugak kami balik kampong.
Kalau duk johor@KL..bestla jugak coz naik 1 je flight. Macam kami ni, kena
pk..flight dari kuching ke KL, pastu dari KL ke Ganu plok. Aritu kebetulan
terjumpa ‘note’ pasal tambang tiket kami..so, terpk la nak abadikan kat diari
elektronik Sue ni..hi3
~ flight SUELIM 2012
CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 1
12/3
KCH - JHB
17/3 JHB - KCH ~ RM138
CUTI PENGGAL 1
26/5 KCH - KUL ~ RM 193
KUL - TGG ~ RM 104
· Su guna waran (tiket free yang 2011)
CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 2
~ balik kampong sempena raya 2012, SueLim guna
tiket free 2012 (family))
CUTI PENGGAL 2
10/11 KCH - KUL ~ RM379
18/11 KUL - KCH ~ RM RM 460
2/12 KUL - KCH ~ RM 229
3/12 KCH - KUL ~ RM 202
12/12
KUL - LGK
15/12 LGK - KUL ~ RM 249
· ~ Tiket akhir tahun, Su guna waran (tiket
free 2012 (individu))
TOTAL = RM 1954
~ flight SUELIM 2013
CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 1
23/3 KUL - TGG
31/3 TGG - KUL ~ RM631
22/3 KCH - KUL
31/3 KUL - KCH ~ RM702
CUTI PENGGAL 1
25/5 KCH - KUL ~ RM485
KUL - TGG ~ RM311
9/6 TGG - KUL
KUL - KCH ~ RM 870
TOTAL = RM 2999
CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 2
~balik kampong sempena raya 2013, SueLim guna
tiket free 2013 (family))
CUTI PENGGAL 2
~tiket akhir tahun, Su guna waran (tiket free
2012 (individu)), tiket untuk hubby je la yang belum beli.hi3
No comments:
Post a Comment