Sunday, January 6, 2013

Tiket Balik Kampong...huhuhu


Selama duk jauh ni, tak terjangkau dek fikiran ribu riban duit melayang pasal nak beli tiket balik kampong. Almaklum duk ‘terbang’ sejak 2003. Orang asyik duk fikir ‘ngajo sana best, de elaun..leh simpan duit’  KONONNYA…tapi dorang taktau tiap kali balik kampong banyak mane nak kena spent duit. Mujurlah kerajaan baik hati bagi waran (tiket free)..merasalah jugak naik  flight mahal, MAS.ha3 mekasih banyaklah kat AIRASIA. Dengan adanya airasia, dapatlah acapkali jugak kami balik kampong. Kalau duk johor@KL..bestla jugak coz naik 1 je flight. Macam kami ni, kena pk..flight dari kuching ke KL, pastu dari KL ke Ganu plok. Aritu kebetulan terjumpa ‘note’ pasal tambang tiket kami..so, terpk la nak abadikan kat diari elektronik Sue ni..hi3


~ flight SUELIM 2012

CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 1
12/3 KCH - JHB
17/3 JHB - KCH ~ RM138

CUTI PENGGAL 1
26/5 KCH - KUL ~ RM 193
           KUL - TGG ~ RM 104
·            Su guna waran (tiket free yang 2011)

CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 2
                ~ balik kampong sempena raya 2012, SueLim guna tiket free 2012 (family))

CUTI PENGGAL 2
10/11 KCH - KUL ~ RM379

18/11 KUL - KCH ~ RM RM 460

2/12 KUL - KCH ~ RM 229

3/12 KCH - KUL ~ RM 202

12/12  KUL - LGK
15/12 LGK - KUL ~ RM 249

·     ~ Tiket akhir tahun, Su guna waran (tiket free 2012 (individu))


TOTAL = RM 1954


~ flight SUELIM 2013

CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 1
23/3 KUL - TGG
31/3 TGG - KUL   ~ RM631

22/3 KCH - KUL
31/3 KUL - KCH ~ RM702

CUTI PENGGAL 1
25/5 KCH - KUL ~ RM485
          KUL - TGG ~ RM311

9/6 TGG - KUL
        KUL - KCH ~ RM 870

TOTAL = RM 2999

CUTI PERTENGAHAN PENGGAL 2
                ~balik kampong sempena raya 2013, SueLim guna tiket free 2013 (family))

CUTI PENGGAL 2
~tiket akhir tahun, Su guna waran (tiket free 2012 (individu)), tiket untuk hubby je la yang belum beli.hi3


No comments:

Post a Comment