Monday, July 27, 2009

Mohd. Isyraf Danial b. Mohd Isham

Semalam (26 Julai 2009), k.aiza jemput ke rumah dia untuk majlis kesyukuran sempena duk rumah baru dan majlis akikah putera ke-empatnya...Mohd. Isyraf Danial b. Mohd Isham. Majlis berlangsung bermula kul 10 pagi hingga 2 petang. Niat di hati nak pergi awal...tapi memandangkan housemate time macam tu mesti pergi main futsal, terpaksala tunggu dia balik rumah dulu...rasanya aku n housmate orang terakhir sampai kot. Alhamdulillah...masih de rezeki untuk kami...nasi beriyani. hehehe.. Sebelum sampai rumah baru k.aiza, tersesat lak. Aku la yang silap nengok pelan jalan. Terpaksala k.mizah datang jemput dan tunjuk jalan. Malu gak..tapi control r...heheh..

Punyalah bersemangat baby Danial..montok..geram je nengok..baru je 3 bulan 16 hari, berat sekarang dah 7.8 kg. Time melawat k.Aiza dalam pantang dulu, kecik lg rasanya. Danial lahir 10 April 2009. Danial..suka sangat nama tu. Kalau de rezeki dikurniakan putera suatu hari nanti, nak je taruk nama baby..Danial Haikal. Macam nama watak dalam novel cinta...hehehe...pepun, Danial...auntie Su n uncle Lim doakan Danial menjadi anak yang soleh, sentiasa diberkati dan dirahmati olehNya sentiasa. Amin...

Time melawat baby...masa ni, baby belum cukup sebulan umurnya...


Mohd. Isyraf Danial b. Mohd Isham


Isyraf Danial kepenatan...



1 comment:

  1. Cikgu kan dapat gak baby nanti..jgn risau tau.Tuhan sje je nak uji tu..huhu...
    is harap cikgu dpt baby yg cute mcm cikgu gak..
    n happy birthday.....
    HAPPY BIRTHDAY!!!

    ReplyDelete