Friday, July 9, 2010

Jiwa Kaco..;-(


Tak tau naper rasa sedih sangat. mcm de jer yg tak kena, tp taktau pe yg tak kena. sebab su boring ker? letih? sakit otak? ntah r...ker penyakit lm dah kembali???

pe yg berlegar
kat kpla su skrg??
  • 11hb duedate update emis. tinggal nak update matapelajaran guru2. naper laa sllu sgt berubah jadual?penat nak kn update sllu..nanti sesi ptg berubah lg jadual:-(
  • SMM dah anta ritu, tp nak kena check lg no pendaftaran pelajar n maklumat2 yg tak lengkap. ready untuk next year. naperla budak2 ni tak fhm pentingnya borang tu. dah bg borang, tak diberi balik, camne nak update???
  • 16-18hb housemate p Lundu..lwn futsal utk pskpp. su xnak duk sowang;-( su takuttt..dahla ritu de org curi kasut luar rumah. rs mcm tak selamat jer duk sorang2. rs mcm nak g bintangor, tp kompom housemate tak kasi:-(
  • rabu depan, 14 Julai..pgwai dr BPK, KPM nak dtg pantau guru2 math. aduhai..ni tahun ke-7 jd cikgu, masih lg takut kl de org nak observe. rs mcm nak amik CRK@MC jer:-)
  • jadual waktu sesi ptg perlu diubah. tgk sistem tu pun dah berpinar mata n berpusing rs otak ni. tadi k.dyg noryna dah ajar ckit2..tp susah la:-(

rs mcm best lak luah perasaan kat cni. kl kat FB nanti de org bg komen. kl kat cni, rsnyer takde org bkk blog su ni.. ermm..pe ek?

Tahniah pada ustaz rifin, wifenyer dah pregnant. Tahniah gak kat adik tersayang, Ha..pregnant pas keguguran ritu. Tahniah gak kat org jauh, c Maq coz dapat baby girl..Maisara Adibah. Tahniah gak pada Ena (x-classmate) dapat baby boy. Bahagianya seme de berita gembira..kan? su ntah bila lak;-( (ni ker yg
buat su rasa sedih? Allahua'lam)

Erm..
dah lama rsnyer tak b'facebook. xde mood r. dl bkn main lg suka main game farmville tp skrg..nak check FB pon mls. naper su ni??? knp su rs sedih, sayu je rasa????;-( su makin jauh dariNya?

No comments:

Post a Comment