Monday, October 11, 2010

Salam ukhuwwah...


Salam. Alhamdulilah..masih dipanjatkan usia olehNya.
Dah lama rasanya tak menulis coretan di sini. Tugas harian yang agak sibuk membataskan ruang dan peluang. Apa perkara penting yang berlaku sejak kebelakangan ni???

12 Okt 2010 - Alhamdulillah..akhirnya, mbr rapat dulu.. c mayatdgreat dah bergelar "risikan org"..hi3 majlis merisiknya 10.10.2010 dan InsyaAllah akan bertunang pada 04.12.2010. Semoga bahagia selamanya dan cepat2 menimang anak. Tahniah ek.

11 Okt 2010 - Rasa bersalah sgt menyusahkan housemate.hu3 Alkisahnya, kunci rumah tertinggal dlm bilik. Bilik lak dah sue kunci. Camne nak gi sekolah..dengan pintu pagar n rumah tak berkunci. Jenuh cari idea susun ayat tak nak kena marah tapi bila kol housemate...DUMMM!!! kena marah gak..hi3 pe nak buat, dah nasib dia dpt housemate jenis pelupa. JGN MARAH2, nanti kena jual..hi3 maafkan saya, ye;-)

9 Okt 2010 - Pertama kali cuba masak bubur pulut hitam.hi3 (nampak sgt tak reti masak). Ajak mbr2 terdekat dtg umah (k.ani & lela). K.mizah lak masak bihun goreng. Acara minum petang la lebih kurang. Pastu sempat lagi meronda kat Telaga Air. Seronok gak.

Senyum sokmo;-)

Merenung masa depan..hi3

8 Okt 2010 - C. Awang (kwn housemate) meninggal dunia (3.05 ptg) kerana leukimia. Malam sebelumnya kami sempat melawat. Bila tengok keadaan arwah, teringat pada arwah 'ayah'. Semoga arwah C. Awang tenang dan aman di alam sana, ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman dan beramal soleh. Amin...

2 Okt 2010 - Pertama kali ajak member2 dtg ke rumah. Asalnya adik ksygn nak dtg beraya, alang2 dia nak datang..ajak yang lain2. Housemate pun ajak kawan2 dia terdekat. Taklupa juga jiran2 terdekat. Mujurlah k. ramizah, k.ani dan k.jijah banyak membantu dan menyediakan juadah. hi3 Terima Kasih semua...


Ada masa nanti, sue sambung lg coretan di sini. Sekarang, masih sibuk update emis online, ecerap, opmen, SMM. Hujung bln ni seme nak kena settle. Pepun, SURIANI..jgn stress! Chayo2.

Lambatnya 6 Oktoberrrrrr...tak sabar rasanya menunggu hari..

No comments:

Post a Comment