Cross stitch ~ sue mula belajar benda ni masa darjah 4 kalau tak silap, masa tu tengok along dan angah duk buat benda ni. Pastu masa su darjah 6, cikgu Tunas Puteri suruh sue siapkan kalimah Bismillah kalau tak silap. Sejak tu, sue mula minat dengan cross stitch ni.
Banyak kenangan dengan cross stitch ni. Rasanya hasil cross stitch sue ni selalu sue bagi pada orang yang 'special' dalam hidup sue. Sape tak dapat hasil cross stitch sue, kiranya tak 'special' la tu.he3 masa belajar dulu, pernah jugak member suruh buat time birthday pakwe dorang. sue ingat lagi masa sue kat U dulu, time kena present untuk paper Public Speaking..sue buat tajuk cross stitch, siap dengan demo lagi. Entah r..sue rasa benda ni jer sue boleh buat. Kerja perempuan lain macam masak, menjahit..tak reti la..kuang3
Impian sue, bila sue ada rumah sendiri nanti..sue nak buat satu sudut cross stitch (dalam bilik bacaan/bilik solat). Kiranya segala hasil kerja sue, taruk kat situ. Berangan jer lebih, entah bila dapat buat rumah.he3
Kat sini, sue sertakan hasil kerja sue time housemate belajar dulu. Masa tu, sue boring time cuti sekolah + sensorang, jadinya..sue duk jahit cross stitch sementara tunggu housemate balik dari kelas.
 |
| AKU CINTA PADAMU dalam pelbagai bahasa. |
 |
| projek terbengkalai..hi3 |
 |
| I LOVE YOU..YOU LOVE ME..he3 |
 |
| ni kenangan sue ngan x-housemate sue dulu. comel + manja macam baby. |
 |
| nama anak-anak saudara sue..tahun depan bertambah lagi sorang, muat lagi kot nak tambah nanti.hi3 |
 |
| time tengah rindu.. |
 |
| yang ni PALING sue suka..sayang sangat:-) |
 |
| sehati berdansa gitu..:-) |
 |
Mengabadikan tahun perkenalan kami dan tarikh kami diijabkabul..jangan salah faham pula, bukannya dalam masa 7 tahun kami bercinta. Amboii..ingat kami ni jenis couple yang setia giler ek?? masing2..notti..he3
Dari Kawan > Kekasih > Kawan > Kekasih > Musuh > Kawan > Suami |
 |
| sue sengaja biarkan 0 kat ruangan bawah, mana tau leh taruk nama baby sue nanti..InsyaAllah..AMIN... |
 |
| mengabadikan kenangan 1st anniversary kami..:-) |
 |
| projek terbengkalai sebab housemate tegur gambar tu..xtau nak siapkan ke tak..tapi..ok apa??ganas tu beb..hi3 |
 |
terjumpa kain lebih..muat2 leh siapkan benda ni. walau kecik, tapi sue suka tengok.
Cenderahati untuk Along sempena kelahiran Nadhirah
Cenderahati untuk kengkawan sempena Hari Guru
|
sue...sya pun suka benda2 seni mcm ni...tap seumur hidup ni baru sekali sya siapkan benda alah ni...bukan sebab tak minat, tapi ntahlah...benda takde ternampak depan mata...kalau keluar pun x ingat nak beli...bila tgk sue punya, membuak2 nafsu nak buat...yg pasti lps ni mesti lupa lg nak beli...by the way kt mersing mmg takde nampak dijual...huhuhu
ReplyDelete