Birthday K.Ani kiter yang ke... adiah dah kami pakat beli, dah bagi..hi3 malamnya, K.Ani ajak kuar, nak belanja sempena birthday dia. Pasal makan, SueLim tak pernah tolak.hi3 Mekasih K.Ani..kami doakan segala yang terbaik untuk K.Ani..dan paling penting moga tahun ni K.Ani dapat pindah ke Kelate. Dah berkali-kali K.Ani apply pindah tapi tak pernah dapat. Tahun ni dah tahun ke 9 K.Ani di Kuching.
![]() |
| Hepi Birthday K.ani... |


No comments:
Post a Comment