Sue rasa, masa gi Medan takde lah soping giler sebab budget ciput.hi3 almaklum, anak beranak ramai..utamakan orang dulu baru fikir nak beli untuk diri sendiri. Tak gitu? Antara ole2 yang sue beli...
 |
| key-chain untuk kengkawan sue dan housemate |
 |
| housemate beli untuk kwn2 baik dia |
 |
| untuk cik dan pok tersayang |
 |
| untuk cik, along, angah dan sue..hi3 |
 |
| untuk sue..selai jer pon..kenangan dari Danau Toba |
 |
| ekceli nak beli untuk cik, long, ngoh, sue..alih2 terlupa beli ole2 untuk K.lina dan K.nor, so..bagi kat dorang dan 2 lagi bagi kat anak sedare..hu3 |
 |
| Kenangan dari berastagi..satu untuk sue dan satu lagi untuk mummy chiew... |
 |
| Untuk pok, abglong dan abgngoh..hi3 |
 |
| ini pun beli ??? untuk anak sedare yg meningkat jadi anak dara. Che Su ambik 1..ha3 |
 |
| kat pajak ikan lama banyak cenderahati utk majlis kawin, yg ni k.ani beli borong, dia bg kat sue jugak.hi3 |
 |
| comel kan? untuk khauthar dan c kembar..alahai terlupa beli untuk zahrah..adeiii..pe la che long niii... |
 |
| untuk naufal dan fawwaz |
 |
| Ha! yg ni untuk anak2 sedare kiter yg besar2 + biras kiter 2 org + adik ipar kiter sorang.. |
 |
| tshirt khairiah yg paling comel. seme jeles. sori, saiz kecik jer ada pattern ni. kalau tak, che su dan pok su dah beli sama untuk korang seme. |
 |
| punyalah sue nak benda alah ni sampai merajuk. last2, housemate belikan gak. bukan main berhati2 bawak takut patah. dr danau toba-medan-KL-KT-Kuching tuuu..dan.. kerana benda alah ni lah, tertinggal external hardisk yg baru beli kat umah di ganu. punyalah marah housemate kiter..ha3 |
 |
| sue nampak org berebut beli set cadar ni masa kat medan, sue pun beli gaklah. ha3... |
~ untuk mak mertua kiter + adik2 ipar kiter + biras perempuan kiter..kiter belikan kain pasang corak batik...nak pakai raya nanti kononnya. Mujur gak SueLim gi sana wif Acik, so..ole2 untuk keluarga sebelah sana, kami kongsi beli..save budget..ha3
~ perasan tak, housemate kiter tak beli apa2 pun, kan? cian dia..belikan untuk kiter n anak beranak jer.. hu3
No comments:
Post a Comment