Monday, April 16, 2012

Ole2 dari Medan

Sue rasa, masa gi Medan takde lah soping giler sebab budget ciput.hi3 almaklum, anak beranak ramai..utamakan orang dulu baru fikir nak beli untuk diri sendiri. Tak gitu? Antara ole2 yang sue beli...

key-chain untuk kengkawan sue dan housemate

housemate beli untuk kwn2 baik dia

untuk cik dan pok tersayang

untuk cik, along, angah dan sue..hi3

untuk sue..selai jer pon..kenangan dari Danau Toba

ekceli nak beli untuk cik, long, ngoh, sue..alih2 terlupa beli ole2 untuk  K.lina dan K.nor, so..bagi kat dorang dan 2 lagi bagi kat anak sedare..hu3

Kenangan dari berastagi..satu untuk sue dan satu lagi untuk mummy chiew...

Untuk pok, abglong dan abgngoh..hi3

ini pun beli ??? untuk anak sedare yg meningkat jadi anak dara. Che Su  ambik 1..ha3

kat pajak ikan lama banyak cenderahati utk majlis kawin, yg ni k.ani beli borong, dia bg kat  sue  jugak.hi3

comel kan? untuk khauthar dan c kembar..alahai terlupa beli untuk  zahrah..adeiii..pe la che long niii...

untuk naufal dan fawwaz

Ha! yg ni untuk anak2 sedare kiter yg besar2 + biras kiter 2 org + adik ipar kiter sorang..

tshirt khairiah yg paling comel. seme jeles. sori, saiz kecik jer ada pattern ni. kalau tak, che su dan pok su dah beli sama untuk korang seme.

punyalah sue nak benda alah ni sampai merajuk. last2, housemate belikan gak. bukan main berhati2 bawak takut patah. dr danau toba-medan-KL-KT-Kuching tuuu..dan.. kerana benda alah ni lah, tertinggal external hardisk yg baru beli kat umah di ganu. punyalah marah housemate kiter..ha3

sue nampak org berebut beli set cadar ni masa kat medan, sue  pun beli gaklah. ha3...
~ untuk mak mertua kiter + adik2 ipar kiter + biras perempuan kiter..kiter belikan kain pasang corak batik...nak pakai raya nanti kononnya. Mujur gak SueLim gi sana wif Acik, so..ole2 untuk keluarga sebelah sana, kami kongsi beli..save budget..ha3

~ perasan tak, housemate kiter tak beli apa2 pun, kan? cian dia..belikan untuk kiter n anak beranak jer.. hu3

No comments:

Post a Comment