Monday, December 31, 2012

SueLim berbelanja di Langkawi

Tujuan asal SueLim bukan untuk bersoping. Kami cuba nak pergi jenjalan tapi tak bestla kalau tak beli ole2 untuk family atau kengkawan, kan? hi3

Sue : Belikan periuk Vision (RM279)
Hubby : Belikan beg (RM85) + di alIkhsan (RM 148.10) ~ suar untuk kami berdua..hi3

Untuk family dan kengkawan :

Hubby belikan keychain utk kengkawan lelakinya. 

Gi langkawi tak sah kalau tak beli minyak gamat.

Kain pelikat dan kain batik untuk parents dan adik beradik.

Yang ni lah berbaloi2 beli..hi3 siap beli beg untuk letak coklat.hi3 


Keychain untuk kengkawan su dan kengkawan ompuan hubby

No comments:

Post a Comment