Tujuan asal SueLim bukan untuk bersoping. Kami cuba nak pergi jenjalan tapi tak bestla kalau tak beli ole2 untuk family atau kengkawan, kan? hi3
Sue : Belikan periuk Vision (RM279)
Hubby : Belikan beg (RM85) + di alIkhsan (RM 148.10) ~ suar untuk kami berdua..hi3
Untuk family dan kengkawan :
 |
| Hubby belikan keychain utk kengkawan lelakinya. |
 |
| Gi langkawi tak sah kalau tak beli minyak gamat. |
 |
| Kain pelikat dan kain batik untuk parents dan adik beradik. |
 |
| Yang ni lah berbaloi2 beli..hi3 siap beli beg untuk letak coklat.hi3 |
 |
| Keychain untuk kengkawan su dan kengkawan ompuan hubby |
No comments:
Post a Comment