Monday, December 31, 2012

SueLim menjamu selera di Langkawi

SueLim memang suka makan..makan..dan makan..hi3 Sebelum kami ke Langkawi, memang ada jugak survey tempat makan di sana. Yang nak sangat kami nak rasa makanannya adalah di Restoran Wan Thai. Lokasi SueLim menjamu selera sepanjang berada di Langkawi :

~ Kedai Pakcik (sebelah Tidoq Inn) ~
Makanannya murah dan sedap. Yang best, leh ambik nasi lemak banyak mana kiter suka.hi3 
Pemiliknya pun baik. 2 hari kami bekpes kat sini:-) 


Harga bekpes kami mkn+minum tak lebih dari RM8. Murah kan?

~ Kedai Cendol Pulut Kak Bedah ~
Makanannya untuk lunch murah. Rojaknya pun sedap:-)


Harga untuk pe yang kami mkn + minum cuma RM12..hi3

~ Restoran Saujana Seafood ~
Tomyamnye sedapppp...harga pun berpatutan. Berbaloi laaa..bestttt...



Harga untuk semua menu di atas cuma RM46. Murahla berbanding  di sini.


~ Restoran Haji Ramli ~
2 hari kami lunch di sini. Menunya banyak pilihan dan harganya berpatutan.





Harga lunch kami di ari pertama cuma RM13.70 dan untuk ari kedua cuma RM18.  Okeyla kan?he3


~ Restoran Wan Thai ~
Harganya memang la agak mahal tapi takla mahal sangat tapi berbaloi la dengan makanannya.
Memang patut cuba lah makan kat restoran ni. Mujur kami datang awal, penuhhhhh orang.hi3









Tak kisahlah berbelanja asal berbaloi, kan? Harga dinner kami malam tu, RM 72.90.




No comments:

Post a Comment