~ Kedai Pakcik (sebelah Tidoq Inn) ~
Makanannya murah dan sedap. Yang best, leh ambik nasi lemak banyak mana kiter suka.hi3
Pemiliknya pun baik. 2 hari kami bekpes kat sini:-)
| Harga bekpes kami mkn+minum tak lebih dari RM8. Murah kan? |
~ Kedai Cendol Pulut Kak Bedah ~
Makanannya untuk lunch murah. Rojaknya pun sedap:-)
| Harga untuk pe yang kami mkn + minum cuma RM12..hi3 |
Tomyamnye sedapppp...harga pun berpatutan. Berbaloi laaa..bestttt...
| Harga untuk semua menu di atas cuma RM46. Murahla berbanding di sini. |
~ Restoran Haji Ramli ~
2 hari kami lunch di sini. Menunya banyak pilihan dan harganya berpatutan.
| Harga lunch kami di ari pertama cuma RM13.70 dan untuk ari kedua cuma RM18. Okeyla kan?he3 |
~ Restoran Wan Thai ~
Harganya memang la agak mahal tapi takla mahal sangat tapi berbaloi la dengan makanannya.
Memang patut cuba lah makan kat restoran ni. Mujur kami datang awal, penuhhhhh orang.hi3
| Tak kisahlah berbelanja asal berbaloi, kan? Harga dinner kami malam tu, RM 72.90. |
No comments:
Post a Comment