Tarikh : 25 - 26 Julai 2011
Tempat : PPD Padawan
Sue dapat tau pasal bengkel ni bila boss forward sms from PPD. Pagi Isnin tu masa otw ke PPD, baru PK 1 call bagitau pasal surat jemputan ke bengkel.hihihi..
Pe sue leh citer pasal bengkel ni, ye
. PENAT GILER sebab kami bertungkus lumus cuba meminimumkan ralat sebaik mungkin. Kes ni jadi camni sebab berlaku pertembungan data antara sekolah rendah dan sekolah menengah. Tak nak salahkan mana-mana pihak. Tapi benda ni takkan berlaku kalau masing-masing jalankan tugas sebaik mungkin. Sue taklah kata yang data sekolah sue 100% bersih, suci murni..hihihi
Tapi sue memang letih sangat..pagi Isnin sampai petang pastu balik rumah, sambung sampai kat kul1 pagi..pastu sambung lagi dari kul8 pagi hari Selasa sampai kul1 petang. memang dahsyat! tegang rasa urat leher, sakit bahu, sakit pinggang. mak aiiii..tapi kami berpuas hati sekurang2nya hasil gabungan data kami akhirnya lebih bersih dari sebelum ni dan tak lah boss kami berasa malu bawak data dari PPD Padawan ke Sibu pada hari Rabu tu:-)
Tahniahlah buat semua guru data..walaupun de sorang tu yang sue geram sebab tak nak ngaku salah (sempat lagi nak marah ni!) hi3.. tapi camnilah perangai sue..kalau sue rasa betul, orang tu tak nak ngaku salah..memang cari pasal la orang tu!!!
AKU TETAP AKU!!!
 |
| Gambar ni takde kaitan ngan bengkel.kah3 su snap gambar taman rumah sewa su time tunggu mbr su datang ambil su. Umah sewa su yang warna kuning tu laa..:-) |
 |
| yang tuudng biru tu, Mar..juga banyak tolong su..baik sangat dia ni. |
 |
| yang tengah baju biru tu, Jong..mbr yang banyak tolong su bab2 data ni:-) |
 |
| yang kanan tu, c.yunus..banyak tolong en.hassim sepanjang kami berbengkel. |
 |
| hasil gabungan data at final..ok la sebelum tu, de yang F..haru betul. |
 |
| ni hasil semakan data sek su, yang ralat Tahap 1..memang ralat munasabah..kira OK la..hi3 |
 |
| ole2 leo2 dari en.hassim..our boss.. seme hepi sebab 1st time dapat. lawak..macam budak..kah3 |
No comments:
Post a Comment