Sunday, July 31, 2011

Selamat Hari Lahir ke-31..SURIANI

28 Julai 2011 - Genap sue berusia 31 tahun. Kejap je masa berlalu. Sue rasa terharu bila kengkawan nyanyikan lagu bday buat sue kat sekolah. Sue ni ganas tapi emo gak kadang2..hi3 sue rasa terharu gak bila call pakwe ayah tersayang..ucap terima kasih coz kerana adanya CIK & POK.. sue wujud di dunia ini dengan izinNya..

Terima kasih buat semua kengkawan yang wish bday sue kat facebook, yang hantar sms kat sue. Terima kasih kerana mendoakan yang terbaik untuk sue. Bagi sue pulak, tiada lain yang sue minta dariNya, cuma bagi sue peluang menjadi seorang ibu..AMIN..k la sue stop cni dulu, sensitif bila fikirkan pasal cahaya mata ni..:-(

present from teman rapat

present from sorang student ni..:-)

cake from adik2 : Naimah & Suriati. Sue makan sorang je kek ni..hi3

1 comment:

  1. selamat ulangtahun kelahiran Sue..
    wahh.. bestnyer, banyak adiah tu.. =)

    ReplyDelete