Wednesday, July 20, 2011

Sue masih tak sihat...

Dari hari Selasa minggu lepas sampailah hari ini..sue dalam keadaan tak sihat..demam+batuk+selsema. Sekarang dah tak demam, batuk + selsema, masih. ayoyo...mengganggu waktu p & p. bila bercakap, batuk. nak cakap kuat, batuk. time gi kat meja budak nak ajar part yang masih dorang tak faham, control semacam kot meleleh hingus. ha3 yang tak best, bila malam..tak dapat tido sebab batuk + tak selesa nak bernafas.rasa serba tak kena. isshhhh...tak best.hu3

Ya Allah! sembuhkanlah sue...ampunkanlah segala dosa sue...Amin...

Kawan sue kata..sakit ni elok, sebab penghapus dosa. Dia kata sue ni banyak dosa, kot. hampeh tul.hi3

2 comments:

  1. salam...sue, lamanya demam...dah continue gi check doc tak? mana tau kot2 ada apa2...amin...(doa tu)...anyway, hope sue sihat cepat2 k....sya tau, seksa sgt kalau batuk time ngajor...sungguh tidak selesa...dah tu, mesti angin semacam je kan...hahaha

    ReplyDelete