Sejak mula kena cukai, sue sentiasa mintak tolong orang isi borang cukai. Dulu masa kat SMK Meradong, K.Nita yang tolong isi. Bila pindah ke SMK Matang Hilir, K.Ani pulak yang sue mintak tolong isi. he3 Bukan apa, takut salah. Tahun lepas, kena dalam RM200++ tapi yang pelik, tahun ni sue tak kena. Pasal pe yer? Musykil pulak rasanya. Pe2..syukur, alhamdulillah..hi3
sue....sya pun tak pernah isi..serah pd fidi jer...hahaha..sangat tak pandai bab2 cukai ni...rasa macam leceh jer...ditambah dengan malas yg lebih...hihi
ReplyDelete