Sue seronok sangat salah seorang mbr time sek dulu, ZurA kawin ! pasni sue tunggu Venjii lak kawin. He3
Sue kenal zura time sek kat smk seri dungun dulu. sue pindah sekolah tu dari MDQ masa sue form 2. sue kelas 2 Maju, zura kelas 2 Jaya, sama kelas ngan leily,zie (mbr rapat zura). Sue lebih suka panggilnya ZU..
Zu jenis camne ek? mula2 sue ingat zu ni jenis sombong. Sori yer zu kalau zu terbaca coretan ni.he3 tapi, bila dah sekelas masa form 4, baru tahu dia camne..lawak, brutal, hepi go lucky, giler2..kira leh 'masuk' geng r.
Kenangan ngan zu? 1 yg sue sentiasa ingat sue rosakkan gambar kami berdua (time gi Sekayu). sue bagi senyuman 'donald duck' dalam gambar tu.he3 rumah zura pun pernah jadi rumah persinggahan 1 waktu dulu. ermm pe lagi ek..ha! zura ni tau seme la kekasih2 gelap sue suatu masa dahulu.ha3 (nahas kalau housemate baca:-)) yang paling tak boleh lupa..arwah Mak Zu pun pernah pesan jangan duk berkasih ngan sorang mamat tu. Kalau mak Zu masih ada, nak je sue bagitau..Alhamdulillah,mak..sue kawin ngan orang lain, mak!
Zu kawan jenis yang camne? sue hepi kawan ngan zu. sue tak pernah terasa atau zu tak pernah lukakan hati su. (macam bercinta la pulak..ha3) zu pun bukan jenis memilih kawan, 'open', sporting, leh share kalau ada masalah..pe2..nak jer bagitau..sue saaaaaaaaaaaaaayg zu!ha3
Doa sue..moga perkahwinan zu n acah berbahagia ke akhir hayat, kasih sayang antara kalian sentiasa mekar mewangi, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah, kehidupan sentiasa diberkati dan dirahmatiNya sentiasa. Amin Ya Rabb..
![]() |
| Pelamin Zu n Acah. Nice.. |
![]() |
| Zu & Anak Dara..Venjii:-) |
![]() |
| Anak Dara Cun melaram payung pengantin?..he3 |
![]() |
| Seri pengantin..Tahniah Zu! Luv u.. |
![]() |
| Pengantin wif bestfren..mocik V:-) |





hahaha.. de mention nama kite gak ekk..
ReplyDeletehehehe.. yup,semoga dorang berbahagia hingga ke syurga.. leily tak sempat nk bergambo, mmg nk cilok dr fb venjii gop pasni.. hihihih.. =)
mekaseh..zu syng Su..
ReplyDelete