> K.mizah @ Ustazah Ramizah
Citer ckit pasal K.Mizah...ye?
> K.Mizah sentiasa ada waktu Sue tengah sedih@hepi. Bila de per2, dia sentasa ada hulurkan bantuan. Bila de masalah, dia sedia mendengar dan berikan pendapat. Sue rasa sedih sangat dia pindah tapi Sue tak nangis sebab Sue tahu Sue pasti jumpa dia lagi. Sue tahu itu yang terbaik untuk dia dan family dia. Cian dia sorang2 kat sini, anak2 pulak kat Selangor. Ari last jumpa dia dan salam dengan dia, Sue kawal diri supaya tak nangis..tapi sebenarnya Sue nangis dalam hati. Nanti pasni, Sue nak share cerita@masalah@mengadu dengan sape? InsyaAllah...ALLAH ada..kan? aperlah Sue ni...
K.mizah...terima kasih atas segala-galanya. Budi akak tak dapat Sue balas. Yang pasti, Sue takkan lupakan segala jasa baik akak. Jaga diri, hiasi peribadi...
isk!isk!uwaaaaaaaa....(sue tak nangis..hu3)
![]() |
| K.mizah wif K.aiza & K.leha |
![]() |
| Geng Sesi Petang |
![]() |
| Hadiah sempena masuk rumah baru:-) |
![]() |
| Ramai lagi xde masa ni..hu3 kan best kalau dpt ambik gambo ramai2 |
![]() |
| K.mizah wif K.sam |
![]() |
| K.Mizah wif K.Mala |
![]() |
| K.Saodah yang sedang cuti sakit sanggup datang jumpa kawan yang nak pindah. Syabas! |
![]() |
| Sue wif K.mizah & Mummy Chiew |
![]() |
| K.mizah wif K.Jijah ~ orang kuat sesi petang |
![]() |
| K.Nani ~ pakar masak.hi2 |
![]() |
| Menyelit di Majlis Perpisahan (anjuran Panitia Agama Islam MatHil) |











No comments:
Post a Comment