Esoknya, housemate hantar Sue kat tempat berforum. Dalam kereta, otak bukan main ligat cari idea camne nak bgtau dia. Tapi takuttt...hu3 masa kat forum tu, sms la bgtau :
saya : abg, syg de benda nak bagitau..abg jgn marah yer:-)
dear : pasal tiket tu ek? syg beli tiket gi mane?
* gulp! aduyaiii...mesti dia tengok msj dlm hpon dr kad kredit tu...
saya : eh! abg dah tahu ek! ingatkan nak buat surprise kat abg (alasan cover kantoi la tuuuu..ha3)
* setelah beberapa minit sms x direply..(marah ke dia ni?hu3)
saya : abg, marah syg ker?
dear : doklah maroh, tapi syg cakap nok gi wat umrah..kumpul duit. ni nok gi jalan pulok.
saya : tket tu muroh jer bg..cian syg tggu lama ngat baru leh beli tiket tu...(wat2 sedih..kah3)
dear : syg beli tiket gi mane?bila?
saya : gi Padang..untuk anniversary kiter ujung taun ni..
dear : Padang? katne?
* padang belakang sekolah abg laaaa (dalam hati je...sabo jerlahhh)
syg : Padang kat indon la bgggg....
InsyaAllah..panjang umur, murah rezeki kami sampai ke sana...Semoga Allah permudahkan segala urusan.
| Tiket SueLim KL - Padang - KL |
| Tiket SueLim KT - KL - KT |
| SueLim bermalam di Tune Hotel coz flight ke Padang awal pagi. |
Setakat ni Sue dah intai2 blog2, hotel2, pakej2 yang berkenaan. Tapi nanti2 la beli coz lambat lagi nak pergi. Cuma yang penting atur rancangan perjalanan ....
11 Dis 2013 - berangkat dari KT ke KL > tido di Tune Hotel
12 Dis 2013 - berangkat ke Padang dan terus ke Bukit Tinggi
13 Dis 2013 - meronda di Bukit Tinggi
14 Dis 2013 - bertolak dari Bukit Tinggi ke Padang
15 Dis 2013 - berangkat dari Padang ke Kuala Lumpur...dan terus berangkat ke KT
Moga Allah kurniakan rezeki yang lebih dan kesihatan yang baik..InsyaAllah...
No comments:
Post a Comment