Tarikh : 27 - 30 November 2013 (4 Hari 3 Malam)
> Asalnya masa Sue berurut dengan K. Hawa tu, dia duk bercerita pasal gi jenjalan belah Siam nun. Mek ni kalau pasal jalan2, suker sangat2. Mintak no fon anak dia. Pas contact anak dia, Sue pun cari geng2 untuk cukupkan group. Dekat 3 minggu gak cari orang dan akhirnya..pas ada yang jadi dan tak jadi..
hari ni Sue dah confirmkan sape yang nak pergi :
Sue & My Luvly Hubby
Naimah & Unnie
Su-z & Suami & Anak
Umi & Ayah
Acik & Kimah @ Irah
Jadinya..10 dewasa + sorang kanak2.
> Harga ???
Pakej termasuk pengangkutan, makan 2 kali (lunch & dinner), penginapan resort yang selesa, tambang speed boat ke pulau2 (lebih kurang 10 pulau2 yang besar dan kecil yang paling cantik dan menarik), perahu dan kayaking, shopping di hatyai dan lain2..hanya
RM800
> Depositnya : RM400 dan akan di'bank-in' waktu terdekat ni..InsyaAllah.
> Memandangkan lambat lagi tarikh nak perginya..doa dan harapan Sue, moga Allah memudahkan segala urusan dan menjauhkan segala halangan. InsyaAllah... jenjalan sambil menikmati dan mengagumi keindahan ciptaanNya dapat jugak kiter pahala..sambil2 mengeratkan silaturrahim sesama kiter. Niat baik, pasti Allah tolong..kan?
No comments:
Post a Comment