Sunday, September 11, 2011

AIDILFITRI 2011_PART I

Alhamdulillah..SUELIM berkesempatan berhari raya untuk kali keempat bersama-sama. Cuti raya cuma semingggu, memang tak cukup lah..tak leh nak beraya sakan. hi3

27 Ogos 2011 (Sabtu) - SUELIM balik kg..de citer lawak di a-pot Kuching.hi3 pepun, sonoknyer pagi tu coz balik kg..tapi boring meronda kat KLIA..hi3 petangnya sampai di KT..ayah wif naufal n naufal jemput kat a-pot. Cian naufal sampai tertidur tunggu ayah long n che long. Best giler berbuka puasa hari tu coz umi wat nasi bukhari. Nyum2

28 Ogos 2011 (Ahad) - petangnya SUELIM balik kg sue kat Pinang Merah. Paginya, housemate gi meting keluarga, sue lak sempat kuar ngan adik2 cari tudung raya. hu3 Juadah buka puasa pun best aritu..macam2 ada..kebetulan Ayoh Sim n family pun join sekali.

29 Ogos 2011 (Isnin) - pas zohor SUELIM balik Seberang Baroh lak, berbuka puasa di hari Ramadhan yang terakhir untuk tahun 2011.

30 Ogos 2011 (Selasa) - SELAMAT HARI RAYA...tahun ni ayah beraya bersama2, ermm..macam biasa tiap tahun beraya, memang letih beraya..turun naik, turun naik rmh sedare mare..boleh dikatakan satu Pulau Rusa kami beraya..fuhhh..letih..kul3 ptg, kami balik Pinang Merah lak..beraya sebelah family sue lak.

Ceria di pagi Syawal


31 Ogos 2011 (Rabu) - selepas zohor, SUELIM balik beraya ke Seberang Baroh, tahun ni umiayah wat rumah terbuka. Tapi, tak sempatlah..sampai sana, rumah dah tertutup..hi3

Posing di lokasi wajib setiap 2 Syawal

Hepi otw lik Seberang Baroh

1 September 2011 (Khamis) -paginya housemate gi program ngan ayah, sue lepak rumah jer n pas asar kami berkonvoi 4 buah kereta menuju ke lokasi family day - HEIDA FAMILY DAY di Duta Village, Beserah, Kuantan.

Posing wif si kembo tembam..gerammmm...

2 September 2011 (Jumaat) - sakan berfamily day. Macam2 aktiviti ada, macam2 juadah ada, yang paling penting santapan rohani. Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar. Syukur kerana sue berpeluang untuk bersama2 keluarga  HEIDA yang cukup menekankan aspek agama dan ukhuwwah yang terjalin amat erat antara satu sama lain.

HEIDA FAMILY

3 September 2011 (Sabtu) - Dari sebelum subuh, sue sakit perut teramat sangat, muntah2..mlmnya, 2 adik dah sakit perut..mmg seksa rasanya..terkilan sangat sebab tak dapat join majlis penutupan dan bergambar bersama2 (dahlah tema color baju pagi tu..purple)..boleh dikatakan family kami je yg sakit, tak tau pasal pe.. nak kata keracunan makanan, family lain tak kena. Sebelum bertolak balik, cari klinik..seme tutup..mujur de farmasi buka. Umi lak, pas majlis penutupan..pun tak sihat. Otw dari Beserah ke Kemaman, sue cuma tido jer..sempat singgah Pinang Merah, jumpa Cik n Pok. Alhamdulilah, sempat jumpa Along n family sebelum dorang bertolak balik Nilai.

Keluarga HEIDA (sedey sue takde dlm gambo..hu3)

Beraya jap di rmh sepupu di Kemaman (posing pas sihat..syukur..)
4 September 2011 (Ahad) - flight ke KLIA kul10.05 pagi, mujur sempat singgah beli keropok Lekor.hi3 flight ke Kuching yg sepatutnya kul3.05 ptg delay la plok ke kul4.05. Pepun, alhamdulilah selamat sampai.



Moga diberi kesempatan untuk berhari raya bersama2 lagi untuk tahun depan..InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment