Wednesday, September 28, 2011

MAKAN 'SAENG'

Pe dia makan 'saeng' ni ?? sue teringat masa kecik2 dulu..sue dan kawan2 akan bawak pinggan nasi kami dari rumah masing2 dan kumpul kat mane2 tempat (sekitar rumah kami) dan makan sama2. Masa tu leh tengok pe mak masing2 masak dan mak sape yang masak paling sedap. hi3 Aktiviti masa kecik2. Rasanya budak2 sekarang dah takde macam tu. Rugiiii tauuu..hi3

25 September 2011 >> belum habis lagi SUELIM beraya..hu3 malamnya, housemate dah bagitau member dia ajak SUELIM makan2 kat rumah dia. So, pagi tu sue masak pe yang ada, n bawak ke rumah tu. Sebelum gi, singgah dulu beli aiskrim untuk anak2. Mbr housemate ni kaki pancing, n kalau dapat ikan banyak, memang dia akan kengkawan makan kat rumah dia.Moga sentiasa dimurahkan rezeki. Amin.. sampai je kat rumah, sue tolong jelah pe yang patut. Kebetulan rupanya aritu birthday Izzah (wife Sabri), de kek lak tu, lagilah meriahh..

Sue masak sotong masak merah + sayur campur (bekalan makan 'saeng') hi3


Izzah ni baik + peramah. Best kenal dia ni:-)

No comments:

Post a Comment