Wednesday, September 28, 2011

AIDILFITRI 2011_PART III

Majlis Ramah Tamah Aidilfitri
Tarikh : 23 September 2011
Lokasi : Perkarangan SK ST Joseph

Housemate ajak temankan dia join Majlis Ramah Tamah SK St Joseph. Mula2 mcm malas, tapi bila ingat de 3 org adik2 yang boleh jadi geng, join gaklah. Majlis ni untuk semua guru dan staf sokongan sekolah dan..tetamu jemputan PIBG. Simple tapi meriah..semua sporting. Sue pun takde lah boring..hi3

sue, syima, fauziah, ayu n ustz. hamidah


suw wif slh sorang cikgu, xingat nama..hi3

sue wif k.gustiah (ibu kpd student sue, azah)

Housemate tgh baca doa majlis


Kalau kat sarawak, tak sah mana2 majlis tanpa sesi karoake..hi3

No comments:

Post a Comment