Majlis Ramah Tamah Aidilfitri
Tarikh : 23 September 2011
Lokasi : Perkarangan SK ST Joseph
Housemate ajak temankan dia join Majlis Ramah Tamah SK St Joseph. Mula2 mcm malas, tapi bila ingat de 3 org adik2 yang boleh jadi geng, join gaklah. Majlis ni untuk semua guru dan staf sokongan sekolah dan..tetamu jemputan PIBG. Simple tapi meriah..semua sporting. Sue pun takde lah boring..hi3
 |
| sue, syima, fauziah, ayu n ustz. hamidah |
 |
| suw wif slh sorang cikgu, xingat nama..hi3 |
 |
| sue wif k.gustiah (ibu kpd student sue, azah) |
 |
| Housemate tgh baca doa majlis |
 |
| Kalau kat sarawak, tak sah mana2 majlis tanpa sesi karoake..hi3 |
No comments:
Post a Comment