Wednesday, September 28, 2011

AIDILFITRI 2011_PART IV


9/9/2011 (Jumaat) >>> Dah lama patutnya sue postkan entry ni..tapi gambo2nya dalam hpon, selalu lupa nak transfer.hi3 Kami..guru2 sesi petang memang suka makan2. Kalau bab makan2, memang bekerjasama. Tapi, aktiviti makan2 kami petang tu memang meriahlahh...terima kasih buat semua kengkawan. Jasamu dikenang.

Wong malu2 nak amik aiskrim, tapi sue orang pertama yang ambik benarnya.hi3

Macam2 kuih raya ada.

K.Sam (chef kami) yang masak juadah ni.

Macam2 jenis nasi ada.

Juadah ni Abg Bo yang bawak. Macam2 minuman ada, mujur tak sakit perut.hi3

Bihun goreng yang Katty masak. wahhh...sue suka!sue suka!

Juadah yang k.azra masak. Sedap giler:-)

Bihun goreng lagii..tak tau sape yang bawak:-)

K.ani bawak anggur..dari ladang farmvillenya..he3

Macam2 kuih moden & tradisional.

Sedap sangat salad buah yang kiri, atas tuu..lupa sape yang buat:-)

Boss sedang menjamu selera. Kami wat malu2, boss xde..bantai semua.ha3

Sue wif Katty (orang Bintangor, tempat lama sue ngaja dulu)

K.sam n Putri..AJK Minuman;-)

Yek..malu2 nak jadi orang pertama menjamu selera..:-)

No comments:

Post a Comment