![]() |
| Wong malu2 nak amik aiskrim, tapi sue orang pertama yang ambik benarnya.hi3 |
![]() |
| Macam2 kuih raya ada. |
![]() |
| K.Sam (chef kami) yang masak juadah ni. |
![]() |
| Macam2 jenis nasi ada. |
![]() |
| Juadah ni Abg Bo yang bawak. Macam2 minuman ada, mujur tak sakit perut.hi3 |
![]() |
| Bihun goreng yang Katty masak. wahhh...sue suka!sue suka! |
![]() |
| Juadah yang k.azra masak. Sedap giler:-) |
![]() |
| Bihun goreng lagii..tak tau sape yang bawak:-) |
![]() |
| K.ani bawak anggur..dari ladang farmvillenya..he3 |
![]() |
| Macam2 kuih moden & tradisional. |
![]() |
| Sedap sangat salad buah yang kiri, atas tuu..lupa sape yang buat:-) |
![]() |
| Boss sedang menjamu selera. Kami wat malu2, boss xde..bantai semua.ha3 |
![]() |
| Sue wif Katty (orang Bintangor, tempat lama sue ngaja dulu) |
![]() |
| K.sam n Putri..AJK Minuman;-) |
![]() |
| Yek..malu2 nak jadi orang pertama menjamu selera..:-) |















No comments:
Post a Comment