Wednesday, September 14, 2011

MAJLIS KHATAM AL-QURAN 2011


Tarikh : 14 September 2011
Masa : 3-00 - 5.00 petang
Tempat : Dewan Sri Cemerlang, SMK Matang Hilir

Aturcara Majlis :
-perarakan masuk peserta Khatam Al-Quran
-bacaan doa oleh Ustaz Ripin
-perasmian oleh YDP PIBG
-tayangan slaid
-khatam Al-Quran
-tahtim
-persembahan nasyid
-penyerahan sijil penyertaan dan cenderamata

Alhamdulillah..tahun ni seperti tahun yang sudah2..Majlis Khatam Al-Quran dapat dilaksanakan dengan jayanya. Untuk tahun ni, tugas sue sebagai AJK Sijil (boss : K.jijah Rambli). Pastu tolong K.Mizah sediakan slides presentation.hi3 yang sue tak sangka solo nasyid, best giler suaranya. Pepun, thanks kat semua AJK Pelaksana. Tahun depan kita bekerjasama lagi.

Peserta khatam Al-Quran

Pelajar berpeluang memakai baju raya:-)

Rakan guru dari sesi pagi yang hadir.

Budak2 lelaki ni mcm mengantuk jer..:-)

Persembahan nasyid yang memukau. Tahniah.

Acara agihan makanan kepada pelajar. AJK Makanan : K.Jijah, K.Sam, K.Rajenah, K.Rosnani, K.Rajmah, C.Abu

Orang penting > K.Kam Lett sedang agihkan bunga telur.

Hepi leh bunga telur.hi3

Selesai makan, AJK Kebersihan jalankan tugas. AJK Kebersihan : K.Azra, C.Bakri, Putri, Katty

Acara penyerahan sijil & cenderamata. AJK Hadiah : K.Aiza & K.Leha

No comments:

Post a Comment