Tarikh : 14 September 2011
Masa : 3-00 - 5.00 petang
Tempat : Dewan Sri Cemerlang, SMK Matang Hilir
Aturcara Majlis :
-perarakan masuk peserta Khatam Al-Quran-bacaan doa oleh Ustaz Ripin
-perasmian oleh YDP PIBG
-tayangan slaid
-khatam Al-Quran
-tahtim
-persembahan nasyid
-penyerahan sijil penyertaan dan cenderamata
Alhamdulillah..tahun ni seperti tahun yang sudah2..Majlis Khatam Al-Quran dapat dilaksanakan dengan jayanya. Untuk tahun ni, tugas sue sebagai AJK Sijil (boss : K.jijah Rambli). Pastu tolong K.Mizah sediakan slides presentation.hi3 yang sue tak sangka solo nasyid, best giler suaranya. Pepun, thanks kat semua AJK Pelaksana. Tahun depan kita bekerjasama lagi.
| Peserta khatam Al-Quran |
| Pelajar berpeluang memakai baju raya:-) |
| Rakan guru dari sesi pagi yang hadir. |
| Budak2 lelaki ni mcm mengantuk jer..:-) |
| Persembahan nasyid yang memukau. Tahniah. |
| Acara agihan makanan kepada pelajar. AJK Makanan : K.Jijah, K.Sam, K.Rajenah, K.Rosnani, K.Rajmah, C.Abu |
| Orang penting > K.Kam Lett sedang agihkan bunga telur. |
| Hepi leh bunga telur.hi3 |
| Selesai makan, AJK Kebersihan jalankan tugas. AJK Kebersihan : K.Azra, C.Bakri, Putri, Katty |
| Acara penyerahan sijil & cenderamata. AJK Hadiah : K.Aiza & K.Leha |
No comments:
Post a Comment