1st ~ sue tak bagitau dia yang sue belikan kek spesel untuk dia
2nd ~ dia tak tau sue belikan hadiah untuk dia
3rd ~ dia tak tau sue buatkan movie spesel untuk dia..
sue hepi bila dia cakap dia terharu dan tak sangka sue akan belikan kek spesel untuk dia, buatkan movie spesel untuk dia, belikan dia hadiah..isk!isk! uwaaaaaa..sedih gak bila de orang hargai kiter.ha3
![]() |
| ~ Abadikan kenangan sebelum ke Pai Thai Tomyam ~ |
19 Mei 2012 > Menu kami meraikan b'day 3H1N ~ Halim, Haikal, Halifi, Nurul
![]() |
| Suker sangat dia dapat kek spesel! 'wat gane de gambo atah kek ni? 'hensem lok abg atah kek ni!' ha3 |
![]() |
| Cupcake from ummi (k.mizah) untuk anak2 ~ alip, aikal, along |
![]() |
| Suker sangat kek ni. Sayang nak makan.hik3 |
![]() |
| Hadiah anak2 k.mizah untuk suelim dan k.ani. Thanks dear:-) |
20 Mei 2012 > Malamnya, sue bagi adiah untuk birthdaynya..ayat dia : ''owoh..ni yang wat abg terharu ni..b'day syg, syg nok bende?'' eceh cehh..ha3
![]() |
| Malamnya..try pakai baju dan suar baru. eh2..perut abg makin buncit laa..ha3 |
21 Mei 2012 > Sue postkan video yang sue buat khas untuk birthday dia..benarnya, dah lama upload kat youtube, cuma tunggu birthday dia nak surprisekan dia. ayat dia : ''kellas lah syg, syg wat gane jadi gini?mmg terharu wase abg'' ha3
~ Semoga perkahwinan kami berbahagia sehingga ke syurga, Aaamiin Ya Rabb




















pandaila sue men-edit video,
ReplyDeleteajarlah lely plak..
shantek la kek... =)
video yang terbaek!!!! ..... :)
ReplyDelete