Monday, May 21, 2012

Abang...Selamat Hari Lahir Yang ke-32

Hari lahir saper? bukan sue..tapi housemate sue..japje kan? dia dah 32 tahun.hik3 rasanya tahun ni macam sue nak wat surprise kan dia.

1st ~ sue tak bagitau dia yang sue belikan kek spesel untuk dia
2nd ~ dia tak tau sue belikan hadiah untuk dia
3rd ~ dia tak tau sue buatkan movie spesel untuk dia..

sue hepi bila dia cakap dia terharu dan tak sangka sue akan belikan kek spesel untuk dia, buatkan movie spesel untuk dia, belikan dia hadiah..isk!isk! uwaaaaaa..sedih gak bila de orang hargai kiter.ha3

~ Abadikan kenangan sebelum ke Pai Thai Tomyam ~

19 Mei 2012 > Menu kami meraikan b'day 3H1N ~ Halim, Haikal, Halifi, Nurul








Suker sangat dia dapat kek spesel! 'wat gane de gambo atah kek ni? 'hensem lok abg atah kek ni!' ha3 




Cupcake from ummi (k.mizah) untuk anak2 ~ alip, aikal, along


Suker sangat kek ni. Sayang nak makan.hik3




Hadiah anak2 k.mizah untuk suelim dan k.ani. Thanks dear:-)



20 Mei 2012 > Malamnya, sue bagi adiah untuk birthdaynya..ayat dia : ''owoh..ni yang wat abg terharu ni..b'day syg, syg nok bende?'' eceh cehh..ha3


Malamnya..try pakai baju dan suar baru. eh2..perut abg makin buncit laa..ha3 


21 Mei 2012 > Sue postkan video yang sue buat khas untuk birthday dia..benarnya, dah lama upload kat youtube, cuma tunggu birthday dia nak surprisekan dia. ayat dia : ''kellas lah syg, syg wat gane jadi gini?mmg terharu wase abg'' ha3



Video ni sebenarnya sue buat khas untuk sue dan dia imbas kembali detik perkenalan kami yang penuh suka dan duka sehingga kami selamat disatukan di jinjang pelamin. Betul kata orang, soal jodoh ni bukan urusan kiter tapi DIA. De kala bercinta bagai nak rak tapi tak jadik kawin. Begitu juga kami..kawan - couple - kawan - couple - kawan - suami isteri.

~ Semoga perkahwinan kami berbahagia sehingga ke syurga, Aaamiin Ya Rabb

2 comments:

  1. pandaila sue men-edit video,
    ajarlah lely plak..

    shantek la kek... =)

    ReplyDelete