Friday, May 25, 2012

Sifu Petanque Mathil dapat pindah..hu3

Al-kisahnya, terakam sejarah kat sebuah sekolah yang namanya SMK Matang Hilir tentang seorang cikgu yang kiut miut orangnya. Budak ni datang posting dah akhir tahun... 13/11/2008, masa kiterorang dah cuti sekolah. Awal tahun, terkejut tengok de cikgu baru. Budak ni jenis yang simple, okey lar jugak feelnya..dan biler dia datang..SMK Matang Hilir mula mencipta sejarah baru dalam arena petanque ~ mula ade padang petanque, mula mucul juara2 dan bakat handalan petanque. Kiranya memang sebati dan sinonim la petanque dengan dirinya. Sebut petanque, ingat nama dia. Sebut nama dia, ingat petanque.

Sejarahnya, budak ni juga merupakan pemohon tegar. 2x setahun, memang sohih@wajib@kompom dia akan pohon pindah ke semenanjung, ke negeri kelahirannya. Kiranya, kalau our boss tanya sape yang pohon pindah? Kiter dah jawab siap2 namanya sebagai orang pertama..hi3

Dan akhirnya..rezekinya pas kawin..(dia kawin 28/11/2011)..~ taruk gambo kawinnya sekeping~


.....akhirnya baru2 ni budak ni diluluskan permohonan perpindahannya ke johor..atenye wifenya org johor..hi3

kepada anip >>> selamat bertugas di tempat baru. jaga diri, hiasi peribadi key. jaga anne baik2..moga sentiasa berbahagia..aaaamiiiinnnn



.....cup ! lupa..malam tu..kiter kuar makan ramai2..raikan dia yang bakal pindah..sonok leh kumpul ramai2..biler tengok dia, rasa macam sedihlah jugak..ilang sorang teman (pasni nak kutuk saper lak?ha3)...


No comments:

Post a Comment