Friday, May 11, 2012

Hari ini bermula penuh keceriaan...


Kenapa?

Sebab pagi ini sue berpeluang sediakan bekpes untuk si dia sebelum dia pergi ke sekolah. Kalau hari sekolah biasa, sue memang tak sediakan bekpes coz dia spesis sama dengan sue..spesis yang camne? (takleh story kat sini..he3)

Dia ke sekolah? yer..coz dia de Kem Bistari Solat  dan...

Sue ke sekolah jugak? yer..sebab arini ari ganti sekolah untuk cuti nanti..hu3 dan hari ni budak sesi petang mula start exam.

Moga hari ini terus ceria dan gembira buat sue..(semalam ari sakit ati..he3)

K laa..nak jemur baju, nak masak, nak kemas rumah..sebelum ke sekolah kul 11 nanti...

No comments:

Post a Comment