Sunday, May 20, 2012

Bulan Bahasa dan Sastera 2012

Tiap kali bulan Bahasa dan Sastera, boleh dikatakan semua pelajar menantikan pertandingan karoake. Time ni lah leh tengok bakat2 terpendam. Sue lak, memang suka tengok budak2 ni happy..dorang kalau bab2 menyanyi ni..cukup sporting dan bersemangat. Kan elok kalau time belajar pun macam tu?hik3 Yang lawaknya, kebetulan masa sesi pagi berkaroake..cuaca yang panas terik bertukar mendung dan seterusnya hujan lebat. Semua cakap, alhamdulillah..hujan akhirnya, penangan budak2 berkaroake.hik

3 Mei 2012 ~ Turn budak2 sesi petang lak berkaroake. Sori laa..sue takde snap gambo budak2 sesi pagi berkaroke coz sue ni lebih ke arah sesi petang walaupun sebenarnya sue ni cikgu 2 alam. Tahniahlah kepada juri dan semua peserta. Tahun depan kasi power lagi suara tu.hik3

Our penyelia petang, Hj Diman dan guru disiplin sesi petang, cikgu Abg Bor..hi3

Our Guru Kanan Bahasa, K.Anita muncung mulut2 nengok budak karoake.

Our juri ~ dari kiri : K. Lesa, K.Rajmah, K.Lynn, K.Odah

Me wif  k.jijah @ k.bibah ~ budak2 takut ngan k.bibah ni..hi3

~ Antara peserta-peserta yang mengambil bahagian ~

Tuannya kecik, suara best!

Boleh tahan gak budak ni nyanyi.




Budak ni nyanyikan lagu Madu 3 ~ wah3, boleh tahan oooo...

Suara budak ni pun power.


No comments:

Post a Comment