Wednesday, October 26, 2011

FIRE DRILL..KRINGGGGGGGG

Aritu sampai je sue kat sekolah, nampak parking kena block. Baru tingat, arini de fire drill untuk budak2 form 3 (aktiviti pasca PMR). sue pe lagi..nampak motor besar, ambik peluang bergambo. tengah bergambo, rupa2nya abg2 n pakcik bomba kuar dari bilik mesyuarat. Tau takutt..lari cepat2..hi3


Bestnya kalau leh bawak motor ni. Paling besar pernah sue cuba bawak pun..RXZ jer..hu3

Matching baju ngan motor. K.Ani, K.Kiah n me:-)

Macam2 aneka kenderaan ada:-)

No comments:

Post a Comment