Aritu sampai je sue kat sekolah, nampak parking kena block. Baru tingat, arini de fire drill untuk budak2 form 3 (aktiviti pasca PMR). sue pe lagi..nampak motor besar, ambik peluang bergambo. tengah bergambo, rupa2nya abg2 n pakcik bomba kuar dari bilik mesyuarat. Tau takutt..lari cepat2..hi3
 |
| Bestnya kalau leh bawak motor ni. Paling besar pernah sue cuba bawak pun..RXZ jer..hu3 |
 |
| Matching baju ngan motor. K.Ani, K.Kiah n me:-) |
 |
| Macam2 aneka kenderaan ada:-) |
No comments:
Post a Comment