Sabtu lepas, SueLim temankan k.ani berubat ngan Hj Lokman. Hj Lokman yang selalu kuar dalam TV9 tu. Aritu su nampak dalam blog dia yang dia akan datang Kuching, sue bagitaulah k.ani dan alhamdulilah..DIA permudahkan segala urusan dan SueLim pun temankanlah k.ani pi jumpa dia. Kami sampai kul7pagi lebih kurang kat tempat tu, turn kami dah yang ke 47. Mak aii..lama lagila nampaknya. So, kami gi bekpes di Bimmer's pekena nasi kerabu dulu, pastu meronda area waterfront. Sempat lagi gi beli tudung kat wisma Satok.hi3 2x pi sana, masih belum sampai turn k.ani. Pas solat zohor, lepak2..barula sampai turn k.ani. Macam tak caya jer sue jumpa dia..hi3 kebetulan Ashraf takde turun Kuching ritu, kalau tak..sue dah snap gambo dengan dia.hi3 gatai nooo..pepun, 5 Disember 2012 umi dah booking berubat ngan Hj Lokman ni kat pusat perubatannya di Sg Pusu. InsyaAllah nanti jumpa dia lagi.
 |
| Thanks kat housemate coz korbankan waktu tidonyer di pagi sabtu:-) |
 |
| K.ani sedang terima rawatan. Crius jer muka housemate.kih3 |
No comments:
Post a Comment