Thursday, October 27, 2011

Kain Oh! Kain ◕‿◕

Sue giler kainnnnnnnn....!!!!! terbaru, sue beli lagi kain. Takpelah, simpan wat raya tahun depan. Lagipun tahun depan kalau projek SueLim jalan (arap2nya)..rasanya tak dang lah nak bersoping lebey2.. beli awal2, tak la sedey2 kan. Sue tak kisah kalau pattern tu dah ketinggalan zaman ke aper, yang penting baju tu sue baru pakai. Untuk kali ni sue beli 15 pasang dari member facebook sue..JOM TENGOK KAIN, Fiza. 1st time beurusniaga, baik macam mbr yang aritu sue borong kain corak batik untuk geng sesi petang..si Najmeyah:-)



Yang no 2 dari kiri, K.Mizah nak. Yang no. 2 dari kanan K.Sam nak.

Yang ni sue beli untuk adik2. Pastinya untuk sue selai.hi3

1 comment:

  1. byknyerrr sampai 15 pasang sue borong..
    ingatkan zana sorang jer yg giler membeli kain pasang nie..rupanya sue lagi hebat...

    suka ngan kaler hitam merah kat dlm pic no 2 tu..mcm batek design dia

    ReplyDelete