Camne nak mulakan entry ni? pengalaman tak leh lupa? entah pe2? semalam masa duk ngintai2 koleksi kain dari fbok member, dengar orang duk berteriak..melaung..ingatkan de budak2 tengah ber'galok'. Mula tak sedap ati bila masih tak berenti lagi. Terus kuar bilik dan cari housemate. Takuttt..hi3 intai depan umah, de nampak motor parking elok je depan pagar rumah kiter, tapi orangnya mengadap rumah jiran yang lain. Kami fikir suami isteri gaduh..hi3 sebab masa ni, takde pun mane2 jiran kuar dan tengok. Kami duk ngintai jerlah.. tapi bila masih lagi tak berenti dan dia mula cakap merapu..nekad ambil tindakan lain. Jadinya..
11.41 mlm > kol polis Gita
11.52 mlm > kete polis sampai. nampak polis terus kuar dan gi kat suspek. jiran2 mula kuar..housemate pun mula gatai nak kuar, nak tau pe citer sebenarnya
1206 mlm > kete polis yang ke-2 sampai..sue lak masih duk ngintai, excited nak tau pe berlaku. Housemate lak duk bersembang ngan jiran2 depan rumah. Dengar de orang nyanyi lagu Negaraku..macam2 fikir. Suspek tu mabuk la tu kot.
1216 mlm > kete polis ke-3 sampai..suspek kena berkas..dan dibawa pergi
1218 mlm > majlis bersurai...hi3
rupa2nya suspek tu tengah lalok..idu gam!! masa polis check baju dia..polis tunjuk pe ni??? dia idu lagi..selamber dier jer...nyusah orang jer..rupa2nya jiran2 pun de kol polis. Mana tak sampai 3 buah kereta polis sampai! ishh2.. kejadian pertama berlaku di kejiranan ni. Mujur takde pe2 berlaku. Ni lah dia orang kiter..rosok2 !
No comments:
Post a Comment