Tuesday, October 25, 2011

Imbuhan Untuk Diri Sue

Oktober 2011 > bulan ni de 3 benda yang sue plan nak beli dan alhamdulillah..akhirnya tercapai.hi3

BATA jer..tapi jenis ni memang selesa dipakai. Sori yer, pink color sebab yg sebelum ni kena curik:-)
Baru nak try produk ni. Naimah yang suggest. Tapi macam okey lar sebab tak berminyak pon.

Gatai bebeno nak b'makeup. Beli yg murah2 coz takut2 tak terpakai pon:-)

1 comment:

  1. sue, kwn lely pakai dQisti gak ritu.. so far okjer..
    sue mesti cpt lg effect sbb muka sue bknnyer masalah pon.. =)

    ReplyDelete