Dalam 2, 3 arini sue selalu tengok2 kain dalam facebook kengkawan..almaklum de bonus ujung taun, mulalah pasang angan2 tambah koleksi baju dalam almari. Mula2 terdetik di hati nak pakai baju sama2 ngan kak Mizah & kak ani. Masa mesyuarat pagi tu..tanya k.jijah nak tak dia pakai baju sama2..dia setuju..dia kata, pe kata kita reramai pakai sama2?maksudnya semua sesi petang. Sue pun berkobar2 tanya member yang tukang jual tapi sedey la bila dia cakap kain tu tak cukup untuk semua guru sesi petang. Kiranya terpaksa campur2 colornyer..
13 Oktober 2011 >> sue tanya pendapat kengkawan. Semua berminat, dorang kata takpe color lain, asal corak sama. Petangnya semua setuju beli. Sue memang macam tak percaya, kain2 laku dijual.ha3 de bakat gak jadi peniaga ni.kuang3
14 Oktober 2011 >> sue dahulukan duit sue bankin semua kosnya coz kengkawan kata dapat bayar bila dapat gaji 20hb ni. tak sabo nak tunggu kain2 ni..la la la laaa
 |
| Yg ni de 3 elai je > wong, pek lian n k.lidar yg amik. |
 |
| Yg ni de 20 elai > 15 orang pilih yang ni. |
 |
| Yg ni de 15 elai > so kami sapu semua:-) |
No comments:
Post a Comment