Wednesday, October 5, 2011

Kompius

Lebih kurang lagi sebulan 3 minggu  kami akan berhoneymoon (konon2nya) merangkap percutian bersama kengkawan. Tiket flight dah beli, bilik hotel dah ditempah dan dibayar..tapi, kondisi sekarang buatkan sue terfikir dan sentiasa berfikir..boleh dan patut ke kami pergi? Acik cakap macam berat hati nak pergi, SUELIM pun memang macam tu.. tapi..terfikir gak ngan kengkawan yang join sekali. Kalau kami bertiga tak pergi, camne lagi kawan kami yang berdua tu? kompius..kompius..kita hanya mampu merancang, DIA yang menentukan segala2nya. Apa yang mampu sue buat sekarang hanyalah berdoa, berdoa dan terus berdoa..moga 'dia' cepat sembuh seperti sediakala. Amin Ya Rabb.













No comments:

Post a Comment