Monday, August 15, 2011

Dia..

DIA
yang paling memahami sue
yang cukup mengenali siapa sue
yang sentiasa di sisi sue
yang gembirakan sue bila sue sedih
yang sentiasa hulurkan bantuan bila sue perlu
yang sentiasa setia menemani sue 

tapi ini semua sudah berlalu..semua ini terjadi suatu ketika dulu..

tapi..sue tak pernah lupakan dia..

Kenapa ???

kerana segala apa yang sue makan, sue minum, sue tido, sue memandu, sue di sekolah, sue di rumah..segala apa yang berlaku di sekeliling sue..mengingatkan sue pada dia..manakan tidak, dia di sisi sue selama 4 tahun..tanpa berenggang kecuali semasa cuti sekolah. Terlalu banyak kenangan antara kami..yang takkan sue lupakan sepanjang hidup sue. Terlalu banyak budinya yang takkan mampu sue balas.

Untuk dia..

Maafkan segala salah dan silap sue. Perpisahan ini tak pernah kita minta tapi kita tahu kita terpaksa berpisah dan untuk kebaikan kita berdua walaupun tanpa kerelaan kita. 

>>>berterabur je ayat sue. Tapi di saat ini, sue tak mampu menyusun kata. Setiap kali sue teringat pada dia, hanya air mata yang mengalir. Sue takkan jumpa lagi insan yang sebaik dia.

DEKKKKKKKKK...



No comments:

Post a Comment