Sue rasa sebut pasal kain, memang sinonim ngan ompuan laa..tapi, sue rasa bergantung pada jenis pekerjaaan jugak la. Zaman lepas STPM dulu, sue berminat nak jadi pegawai kastam..masa tu sue suka tengok uniformnya. Alih2 jadi cikgu, tapiii ok watt…??? Hi3 Bila jadi cikgu, kenalah banyak baju..kan jemu lak pakai baju sama jer (alasan yang sue bagi kat asben). Sue rasa semua cikgu macam ni..rasanya pas 4 bulan, baru nampak pakai baju masa minggu pertama di bulan pertama. Ha3
Sue ni jenis selamba dan bukan jenis yang pakai baju mahal2 pon. Asal menutup aurat dan masih muat, sue pakai jer. Jadi jangan terkejut la, bukan takat baju masa sue belajar kat U..tapi, de baju yang sue pakai mengajar..ialah baju masa sue Form 4. Kuang3 Bagi sue, setiap baju mengingatkan sue pada sesuatu yang berlaku dalam hidup sue dan sue lak jenis yang cukup menghargai setiap kenangan bersama teman2 dan insan tersayang. Lebih2 lagi kalau baju tu orang yang kasi, kan?
Sue bercerita pasal kain bukan apa, tadi bukak almari..jumpa kain2 yang kawan2 bagi yang belum sempat anta jahit. Sue suka kawan2 sue ni coz dorang selalu jer bagi kain kat sue. Ha3 pasni gi anta kat tailor senyap2, bukan apa..nanti asben perli. Kih3

No comments:
Post a Comment